DOKTORLARDAN GENEL SEKRETER KAVAS’A DESTEK | Gündemburdur.com
Son güncellenme :04.12.2014 14:34

Anasayfa > Burdur, Güncel > DOKTORLARDAN GENEL SEKRETER KAVAS’A DESTEK

04.12.2014 Per, 14:34

SEDAT KAVAS’A DESTEK

Burdur Devlet Hastanesi’nde görevli doktorlar Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreteri Sedat Kavas’a destek açıklaması yaptı.

Devlet Hastanesi’ndeki Doktor Odasında biraraya gelen doktorlara hitap eden Başhekim İsmail Taşçı 31 Aralık itibariyle Kamu Hastaneleri Genel Sekreterlerinin sözleşmeleri sona eriyor. Burdur Kamu Hastaneleri Genel Sekreteri’nin görevden alınacağı dedikoduları ortada dolaşıyor. Sizler de bize dilekçe verdiniz, çalışma ortamından memnun olduğunuzu beyan ettiniz. Teşekkür ediyorum.” Dedi.

Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreteri Sedat Kavas’ın iki yıllık sürede bakanlığın politikaları doğrultusunda kendilerine destek olduğunu kaydeden Taşçı şunları söyledi; “Biz de idare olarak Genel Sekreterimizden memnunuz. Genel sekreterimiz 2 yıl gibi bir sürede çalışan arkadaşlarımıza, hastanemize ve Burdur’a  katkıları olduğunu düşünüyor hepinize teşekkür ediyorum. Bu bir eylem değil, Dilek ve isteğimiz bu doğrultuda. Buradaki hizmetin kalitesinin artırılması yolunda sizin destekleriniz  olmalı bu dilekçelerle de bu destek perçinlenmiş oluyor. “

Doktorlar daha sonra Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreteri Sedat Kavas’ı odasında ziyaret etti. Başhekim İsmail Taşçı yaklaşık 200 dilekçeyi Genel Sekreter Sedat Kavas’a teslim etti.  Genel Sekreter Sedat Kavas’ta biz sizlerle çalışmaktan memnunuz. görevimiz devam ediyor. Yıl sonunda takdir büyüklerindir. Nasıl bir karar verirlerse o karara saygımız vardır. Sizlerin bu desteği beni duygulandırdı.  Teşekkür ederim.” dedi.

1-IMG_7393

 

 

YORUMLAR

Toplam 144 yorum bulunmaktadır.

espiri yapma

sayın taşçı 200 tane doktormu var burdur devlette çocuk kandırma…

04.12.2014, 15:54
espiri yapma

bize zorla dilekçe imzalatıyor idare … taşçı sağlam çoban demiray

04.12.2014, 16:08
ali can

Genel Sekreterden memnun 20 hasta çıkar mı acaba. 2 yıldır hastaneler tepetaklak gidiyor.

04.12.2014, 16:27
ALİ UZUNLAROĞLU

Acaba 3 ay sonrasına verilen Ultrason randevusundan halk memnun mu?

04.12.2014, 17:00
ALİ UZUNLAROĞLU

Erinmedim web sitelerinden 4 hastanedeki Doktorları saydım 140 civarında uzman hekim var.

04.12.2014, 17:06
Ersin sağlıkçı

Hastanede peçete yok kıçımıZı silemedik be mescitte havlu yok temizlik sıfır… Genel sekreter efendi reklam peşinde.. Sonra da kalk genel sek iyi doğru bizim halka bu yakışır….

04.12.2014, 20:48
Ahde Vefa

Atma Recep 🙂 2 yıldır tepetaklakmış güldürmeyin adamı. 2 yıl öncesini iyi biliyoruz. göreve yeni başlayan memurun görev yerini Başhekim, hastane Müdürü yerine sendika yönetimi belirliyordu. Ama ne mutluki hırsızlık yaptılar diyen yok, Ahlaksızlık yaptılar diyen yok, Memuruna saygısızlık yaptı diyen yok. onu sürdü bunu sürdü diyen yok, birilerinin nemaları kesildi gürültü koptu. 2 yıldır ultrason randevusuymuş güldürmeyin insanı. Genel sekreterlik kurulduğunda kaçdı randevu süresi onu öğren önce. Eli boş olanlarda doktorları saymakla meşgul 🙂 yanlış saymışsın bi daha say 🙂 Halk memnun mı sorusunu anketler yeterince cevapıyor. Ha şimdi dersiniz anketleride siz ayarlıyorsunuz. Hastaları makamında ayakta ağırlayan ve dertlerini dinleyen bir Genel Sekreter var karşınızda daha bunu bile bilmiyorsunuz. zorla dilekçe imzalatılıyor diyenede bak yahu senin aklından zorun mu var. Kim kime zorla imzalatıyor senin ipin taşçının elinde mi. Taş düşecek başınıza Allah muhafaza…

04.12.2014, 20:57
HEMŞİRE YAKINI

KIZIM O HASTANEDE ÇALIŞIYOR.MİLYARLAR DR ODASI,YİNE MİLYARLAR HARCAYIP DOKTORLARA YEMEKHANE YAPIP DİĞER PERSONELİNİ YOK SAYAN SAYIN TAŞÇI DEĞİL Mİ BU???BEN DUYUYORUM KIZIMDAN,MALZEME YOKLUĞU İÇİNDE ÇALIŞIYORLAR VE BUNDAN ŞİKAYET EDİNCE HEDEF TAHTASI OLUYORLAR.DOKTORUN EN ÖNEMLİ İŞİ HASTANIN TEDAVİSİNİ YAZMAK DEĞİL Mİ YA BEN Mİ YANLIŞ BİLİYORUM.BUNU BİLE HEMŞİRELERE YIKMIŞLAR.KENDİNE YAKIN OLANLARI MASA BAŞINA DİĞERLERİNİ NÖBETE….BU MU İYİ İDARECİ.TOPLANMIŞ GİTMİŞLER DE DİLEKÇE VERMİŞLER.O HASTANEDE SADECE DR YOK BUNU HERKES İYİ BİLSİN.O HASTANEDE KAZANILAN PARADA HERKESİN ALNININ TERİ VARKEN HEKİMLERE AYRI YEMEKHANE AYRI DİNLENME ODASI….HANGİ ZAMANDASINIZ SİZ.TABİ BENDE DR OLSAM BENİ RAHAT ETTİRENİ DESTEKLERİM.VEBALLİDİR BU İŞLER VEBALLİ,ALTTA KALANIN CANI ÇIKSIN TABİ.O MAKAMLAR BABANIZIN MALI DEĞİL SİZİN…BUNU GÖRCEKSİNİZ.

04.12.2014, 22:01
kamu malı

Birisi yolsuzluk mu dedi. Hadi Hayırlısı bakalım. Bir atasözümüz var büyük lokma ye büyük laf konuşma.

04.12.2014, 22:17
Kamu malı

Personeline saygı 🙂 Burdur Devlet Hastanesi Yöneticilerinin mobing uygulamaktan aldığı kaç ceza var ahde vefa açıklayabilir mi acaba. Yoksa ben mi açıklayayım.

04.12.2014, 22:20
herhangi biri

Muhalif beyefendi ler nasıl bir genel sekreter isterdiniz? Sendikaya soyleyinde hacetinize göre bir delik açsın. Sendikanın elindeki listeleri onaylayacak torpillileri ise alacak burdur un parasini israf edecek Allah tan korkmayan bir genel sekreter gondersinler size.

04.12.2014, 22:41
Harakiri

Ali ve ersin beyler bakanlığa soyleyinde USG randevulari için bir radyolog gonderiversinler. Ha bu arada gelirken birde peçete getirsin ersin beyin biyeri kirli kalmıştı ya.

04.12.2014, 22:47
esin karayar

SAYIN GENEL SEKRETER BURDUR DEVLET HASTANESİ BAŞHEKİMİ ULAŞ SAĞLAMIN KENDİ FACEEBOOK SAYFASINDA BAŞBAKAN ADINA ÇİRKEFCE YAPMIŞ OLDUĞU YORUMLARA RAĞMEN HALA NEDEN İSTİFASINI ALMIYOR YOKSA GENEL SEKRETERDE YAPILAN BU DAVRANIŞI DESTEKLİYORMU????

04.12.2014, 23:17
sağlıkçı

Ahde vefa senin ipin kimin elinde

04.12.2014, 23:26
sağlıkçı

Ahde vefa; Ahdin ne kime vefa borcun var

04.12.2014, 23:28
sağlıkçı

Herhangi biri hangi sendika ya liste vereceğiz sen bu işleri iyi biliyorsun herhalde

04.12.2014, 23:33
sağlıkçı

Kamu malı arkadaş bunlarda onu açıklayacak (kaç mobing cezası) açıklayacak. …yok

04.12.2014, 23:37
sağlıkçı

Ahde vefa bazı şeyleri mahşere atanlar var buna ne diyorsun

04.12.2014, 23:42
ERSİN

AHDE VEFA KARDEŞ SEN HİÇ KAMUDA ÇALIŞMADIN GALİBA …. ADAM BAŞINDA DİLEKÇEYE İMZA AT DİYOR ATMASAN YARIN YERİN DEĞİŞİR HATTA BURDUR DEVLETTEN BUCAK GÖLHİSARA GİDERSİN SIKIYSA İMZALAMA BİZLERİ EZİYORLAR SİZİN SAYENİZDE….

05.12.2014, 0:28
herhangi biri

Iscinin hakkını koruyan değil yönetime ortak olmak isteyen bütün sendikalara verebilirsiniz.

05.12.2014, 0:34
sALİH

devlet hastanesinde idari görevde olan ulaş sağlam yerel seçimlerde ve genelde kendi facebook sayfasında hükümet ve başbakanımız aleyhinde yazılar yaazrken genel sekrter neden hgörevden almıyor ve genel sekreter AKP li görünmeye çalışıyor… hem sofrada yemek yiyeceksin hemde sofranın altından kaba pisleyeceksin yemezler sayın genel sekreter….. MASKE DÜŞTÜ KEL GÖRÜNDÜ…. BURDUR SENİDE AÇIĞA ÇIKARDI.. ARKANDAKİLERE ÜZÜLÜYORUM…. VANDAKİ ÖZEL HASTANE MUHABBETİNİDE UNUTMADIK!!!!!!!!!!!!111

05.12.2014, 0:35
Ahde Vefa

Sağlıkçı 1- iple sapla işim olmaz. ben bağırıyommu zorla şunu yaptırıyorlar diye. hayır. 2- Vefam Doğruluğa, dürüstlüğe, Hakkaniyete, 3- Bazı şeyleri mahşere atanlar var demişsiniz banada düşen “Allah yarına bırakır da, yanına bırakmaz.. ”

Malum yerini silecek peçetenin bile hesabını Genel Sekreterden soruyor adamya. alla alla alla alla daha dün malum yerini taşla sildiğini unutmuş. töVbe töVbe.

HEMŞRE YAKINI SENİN KIZINDA MI VAR? SANKİ YOK GİBİ EMİN MİSİN? BAK DOĞRUYU SÖYLE DERDİM AMA SENDEDE O YOK Kİ 🙂

05.12.2014, 0:38
seda zortaş

hastanede idareci belirlenmesi ne zamandan beridir oylamayla yapılıyor,şaşırıyorum. bürokratını bakanlık belirler. koltuğunun sallandığını gören birileri makamları gitmesin diye çırpınıyor.genel sekreter gidince ismail taşçı nında diğerlerininde görevi sona erecek . tek korkuları koltuk! yoksa kimsenin genel sekreteri sevdiği falan yok mesele çıkar meselesi. buna kimse alet olmaz
hastanede bu güne kadar kimler geldi kimler geçti.bunlarda gider yerine başkaları gelir.esasen vatandaşın meseleside bu değil zaten. vatandaş ahır gibi kokan hastaneye gitmek istemiyor. ramazan ayında sıcaktan 5 dk duramadık polikliniklerde vatandaş konfor istiyor. devamı gelecek……..

05.12.2014, 5:44
sağlıkçı

Ahde vefa …kervan yürür

05.12.2014, 7:36
ersin sağlıkçı

ahde vefa senin cebine giren var galiba gel ben hastanedeyim tanışalım ortamı gör ha bu arada sende eğer genel sekreterlikte yada hastanede çalışmıyorsan çalışıyorsan zaten ortamı biliyorsundur ama işine gelmiyordur……

05.12.2014, 8:11
ersin sağlıkçı

sayın seda zortaş yorumunuzdada bahsettiğiniz gibi kimse alet olmaz diye düşünüyorduk ama destek olanlar var peki foyaları açığa çıkınca desteke olanlar ne yapacak merakla bekliyorum…

05.12.2014, 8:13
kaya Durmazlar

bende diyorum ki devlet hastanesinde bazı kişileri görevden aldınız sebep olarak ta paralel dediniz peki eyvallah başbakanın izinden gittiniz… tamam …. peki ulaş sağlam başbakana hükümete sallayıp duruyor… akp zamanında hem makamda otur hemde salla genel sekreter de desteklesin diğer bir konu yerel seçimlerde genel sekreter yardımcıları aleni bir şekilde burdurda belediye başkanı akp li olmasın diye chpye çalıştılar… sizin işiniz hastaneleri iyi yapmak değilmi bırakın siyaseti siyasetçiler yapsın..(HASTANELERİ POK GÖTÜRÜYOR… BİZ İYİYİZ NERESİ İYİ MİLYARLAR HARCA DOKTOR ODASI YAPTIR HASTANENİN 5. KATI DÖKÜLSÜN DOĞRU BİZLER İYİ KALİTELİ VE TEMİZ HİZMET İSTİYORUZ SİZİ VE EKİBİNİZİ İSTEMİYORUZ….. ) siyaset yapacaktınız da neden devletin imkanlarını kullanıyorsunuz… diğer bir husus genel sekreterliğe bağlı resmi makam aracı hafta sonları uzmanlarınız tarafından ıspartada alışveriş merkezlerinde geziyor fotoğraf mevcut, hani sizler namazlı abdestli insanlaerız diyorsunuz nerede tüyü bitmemiş yetimin hakkı, nasıl hesap vereceksiniz… sizi toprak kabul etmez VANDA OLAN OLAYLARA HİÇ DEĞİNMİYORUM MAHKEME SONUÇLANINCA TÜM TÜRKİYE DUYACAK………… KARDEŞİM İSTENMEDİĞİN YERDE DURMA ARKANA BİR KAÇ ADAM ALIP ZORLA DİLEKÇE İMZALATIP DRAMA BAŞVURMA KÜÇÜLME EĞİLME DİK DUR BİR KAÇ ( 150 DOKORDAN 30 KADARI YANINDA DİĞERLERİ NEREDE)DOKTOR SENİNLE BURDUR HALKI KARŞINDA….

05.12.2014, 8:16
sağlıkçı

Ne kadar doğru olduğunu bilemem ama özel facebook sayfasında ki yorumundan dolayı genel sekreter tarafından ceza verildiğini duyduklarımız var

05.12.2014, 8:33
seda zortaş

Paranın ve makam Hırsının yaptiramayacagi şey yok. ..

05.12.2014, 8:54
doktor

Zorla imza attırılan bir hekim gösteremeyen müfteridir.

05.12.2014, 9:01
Osman Candan

Sağlıkçı evet doğru duymuşsun. O ceza bana verildi. Sebebi de Ahmet başkanım bu söze şapka çıkartılır dediğim için. Önce disiplin soruşturması geçirdim ardından uyarı cezası verildi. Ama İl Disiplin kurulu cezayı uygun görmediği için kaldırıldı. Böylece adalet yerini buldu. Bazılarının hevesi de kursağında kaldı.

05.12.2014, 9:37
Kaya durmazlar

Sayın DOKTOR En fazla 35 doktor gittiniz birde BURDUR devlette 130 doktor var 200 dilekçeyi kimden aldınız kaldı ki 130 doktorun hepsi destek vermediğini biliyoruz… Buradan şu anlam çıkıyor doktorlara baskı yok ama diğer personelden zorla dilekçe alındı…

05.12.2014, 10:01
İstanbul Vefa

Ahde vefa kardeş. Bak mobing demişler. Sana sormuşlar. Açıklada öğrenelim. Bilmiyorum deme. Çünkü sen genel sekretere uzak birisi değilsin 🙂 Bilirsin.

05.12.2014, 10:03
sahipsiz

ahde vefa;ben bağırıyorum mu demişsin ya… napıyon sen şimdi.sana zorla yaptırmıyorlardır da kendin yapıyondur.Allah yarına bırakırda yanına bırakmaz demişsin ya… O herkes için geçerli canım.hastanedeki malzeme eksikliğini evdekilere soracak halimiz yok ya…Hemşire yakınına da kızın varmı diye sormuşsun ya…sen o kadar kendine güveniyorsan rumuz kullanmadan yorumlarını yaz o zaman.

05.12.2014, 10:09
Sadıkdosyty

Bak burda yorum yapanlar hep genel sekreterlik çalışanları değilmi herkes her şeyi biliyor da ondan

05.12.2014, 10:38
sahipsiz

ne yazdım bu kadar ya hu.denetimden geçemedi

05.12.2014, 10:42
Esen gürleyen

BULDUM AHDE VEFA KESIN GENEL SEKRETERLIK TEN ÇÜNKÜ HER INCE DETAYI BILIYOR…..KIM BU AHDE VEFAAA …….

05.12.2014, 11:45
hiç

05.12.2014, 13:00
MÜDÜR

BU İŞİN BAŞ ORGANİZASYONCUSU RAHIME’ Yİ UNUTMUŞSUNUZ.ASIL HASTANEDE DİLEKÇELERİ ÇOĞALTIP SERVİSLERE DAĞITTIRAN İMZA TOPLATIP SONRADA HİÇBİRŞEYDEN HABERİ YOKMUŞ GİBİ SIYRILAN BAKIM MÜDÜRÜ RAHIME NEREDE…..?

05.12.2014, 13:44
ölüm var

olayın özü şu sayın sağlık çalışanları…
güç mücadelesi. 663 ten önce hastanelerde başhemşirelere, başhekimlere baskı kurarak istedikleri personelleri istedikleri yerlere görevlendirten sevgili sendikacılar 663 ile beraber kendi listelerindeki kişiler istedikleri yönetim kademelerine gelemeyince bi hazımsızlık oluştu. sahte sahte yüzlere gülünüp, içten içe alttan da çamurlar atıldı. başlarda belki amacı halisane olan sendika şimdilerde hangi koltuğa kimi oturtsam da işlerimi rahat rahat gördürsem derdinde. sendika için koşturanların abartısız yüzde 90 ı da koltuk peşinde. velhasılı bu sendikal faaliyetler sağlık çalışanları arasında huzursuzluğa ve ikiliğe neden olmakta.yapılan yorumlardan da anlaşılacağı üzere… bakanlığın artık uyanıp hastaneleri idareciler mi yönetecek, yoksa sendikacılar mı yönetecek karar verip bu duruma bir an önce el atması dileğiyle…

05.12.2014, 14:24
kimo

herhangi biri, burdur un beddualı olduğunu düşünüyor ,hizmete layık görmüyorsan,kendi memleketlerinize hizmet edin o zaman.engelleyen mi var

05.12.2014, 14:41
Ne Önemivar

Kimseye zorla dilekçe imza attırılmadı.Herkes kendi isteği ile imzaladı.Ulaş Sağlamın facebook adresinde de ne tür bir hakaret var ben göremedim.Hakaret içermeden kendi görüşlerini sunmuş.Bu şunu gösteriyor herkes bu yönetimde özgürce kendi görüşlerini dile getirebiliyor demek ki.Eleştiren arkadaşların çoğu kendi sendikalarının istedikleri olmadı ,yönetim onlara baş eğmedi diye eleştiriyor bence.

05.12.2014, 15:06
osmancandan soru

sayın osman candan genel sekreteri eleştiriyorsunuz ama siz kendiniz nasıl uzman olduğunuz?uzmanlığın sonucunda maaşınızda ne kadar artış oldu?uzman olmanızda bağlı olduğunuz sendikanın etkisi var mı?bunları dürüstçe cevaplarsanız sevinirim.

05.12.2014, 16:16
XXX

turan ersoy diyor ki:
ismail bey yalakalık yapmayı öğrendim artık demiştin bana seni takdir ediyorum baya öğrenmişsin

05.12.2014, 16:21
???

İftira atmaya gerek yok.

05.12.2014, 18:12
???

Sendika yönetiminde olup ta yönetici olmayan var mı? Ha var kim derseniz Şeref Ercan. Üniversiteyi bitirirse o da yönetici olur. Sendikacılık demek çalışanın hakkını aramak ken Burdur da yönetici olmak için bir adım. Düşündürücü değil mi?

05.12.2014, 18:23
Osman Candan

Kimliğini açıklama cesareti gösterir sen tüm sorularına içtenlikle cevap veririm

05.12.2014, 18:37
xxx

iftira olup olmadığını görmek istiyorsan,burdurweb haber sayfasından ilgili habere bakabilirsin

05.12.2014, 18:42
herhangi biri

Ölüm var rumuzlu yorumcu tek kalemde ozetlemissiniz.. kim olduğunuzu bilmiyorum ama yorumunuz için teşekkürler. Benim yorumlarima hak vermiyor olsanız bile doğru tespitlerinizi düzgün bir şekilde ifade etmişsiniz

05.12.2014, 18:48
kimo

olay nasıl oldu da başka yönlere kaydı,asıl konudan uzaklaşıldı.millet de ne dertliymiş.susmuş susmuşlar,şimdide cesarete gelmişler.zamanın da konuşabilseydiniz ya bunları

05.12.2014, 19:09
Hastane Çalışanı

şeref ercan ında eşi genel sekreterliğe geçmeden önce hastane başhemşiresi idi.genel sekreterlik döneminde başhemşirenin lisans mezunu olması gerekiyor. yani öğrenim durumu yetmedi. ama faruk ozan kendi işini halletti. kendisi lise mezunu olmasına rağmen il sağlık müdürlüğünde şube müdürü. o koltukda oturanın lisans mezunu olması gerekir.

05.12.2014, 20:16
Osman Candan

Kanımca bu konuda soran sorulan dan daha çok bilgiye sahip…

05.12.2014, 20:47
xxx

iftira olup olmadığını öğrenmek istiyorsan burdur web adresindeki ilgili habere bakabilir sin

05.12.2014, 20:50
hastaneden

hiç kimse zorlama ile imza atmadı. imza atanların tek doktorlar olduğu sanılıyor.oysa bütün meslek gruplarından imza atıldı. doktorlar görünen kısmı. sendikanın hastane temsilcisi ebe halime öztürk tarafından yapılan açıklamalar çalışanlarını üzdü. biz çalışanlar hastane yönetiminden memnunuz.genel sekreterin dr. sırrı şenbayram olacağını, milletvevekili bayram beyin vekilliği bittiğinde hastane yöneticisinin dr. şeref türel olacağı. dr. sırrı beyin emel sayın nilhan kızıldağ ve fatma atalay ile birlikde akp il başkanına gittiklerini. dr. ismail taşçı nın önünü tıkamak için iftira içerikli yalan dolan bir sürü şeyler söylediklerini. dr. sırrı beyin çok güzel oynadığını dr. ismail bey in artık işi bitti. dr. sırrı bey genel sekreter olduğunda kutlama yapacaklarını söyledi. biz çalışanlar sırrı beyide biliyoruz. sendikanın sözünden çıkmaz. dr. şeref beyi n pratisyen hekimlik döneminide ,başhekimlik dönemini de çok iyi biliyoruz. selam verenin selamını almıyordu. yüzümüze bakmıyordu.şu andada öyle. koca hastanede acaba kaç seveni çıkar.sendika genel sekreterliği ve hastane yönetimini kullanamadı. şimdide kullanabileceği kişileri istiyor.olumsuz yorumlar hep onların. biz çalışanlar hastanemizi, yönetimimizi seviyoruz.sağlık sen ortalık karıştırmak. insanlara iftira atmak, yalan beyanlarda bulunmaktan başka ne iş yapıyor.seçimlerde oy kaybettiriyorlar. akp li gibi görünüyorlar. bugüne kadar akp için ne yapmışlar. kendilerine koltuk kapmaktan başka. faruk bey gitsin sendikacığını kendi memleketinde yapsın. oranın genel sekreteri ile hastane yönetimi ile uğraşsın. tabi bizim burası gibi müsade ederlerse. koltuk için dr. sırrı beyin akp il başkanına sunduğu yalanlarından dolayı kınıyoruz. hasta ve çalışan memnuniyeti anketlerini tüm türkiyede ankara kurum tarafından yapıldığını bilmeyen arkadaşlar var ki eleştiride bulunuyorlar.

05.12.2014, 21:04
Hastane çalışanına itafen

Sayın hastane çalışanı Faruk ozan lise mezunu değil bir defa üniversite mezunu sen yanlış bilgi almışsın.. Diğer taraftan il sağlık müdürlüğünde şube müdürü olmak için sınava girme mecburiyeti varken sınavlar A girmeden şube müdürü olup klavyenin tuşlarının ne işe yaradığını bilmeyen şube müdürleri vardı atalarımız Okumak cehaleti alır …… Baki kalır…der..

05.12.2014, 21:06
mehmet faruk ozan

Hastane çalışanı kardeşim bir kere yanlış bir bilgiye sahipsin ben lise mezunu değilim ama hırsından gözün kararmış kaldi ki lise mezunu olmak bir şereftir biz ne müdürler gördük kalem tutamayan. Şunu iyibil ortaokul mezunu ilkokul mezunu da.hi ol ama önce adam ol.

05.12.2014, 21:08
Hastane çalışanına itafen

Sayın. Hastane çalışanı Faruk ozan lise mezunu değil üniversite mezunudur yanlış bilgi almışsınız….. bunun yanı sıra daha önceki dönemlerde sınavla şube müdürü olunduğu dönemlerde sınavları elage ederek şube müdürlüğüne gelen ler masasındaki bilgisayara bakarak tuşların ne ile yaradığını çözmeye çalışıyorlardı şimdiki düzen iyi bence birde okumak cehaleti alır …… Baki kalır demiş atalarımız….

05.12.2014, 21:14
Asrerix piyon avında

HASTANEDEN Faruk ozan aslanlar gibi adını yazmış sende adını yaz başkasının adında yorum yapmak kolay Faruk ozan 21 yıldır burada artık burdurlu oldu gitmesi gereken biri varsa HASTANE YÖNETICISI SAYIN İSMAIL TAŞCI GITSIN kendi memleketinde yöneticilik yapsın tabi orada yönetici yaparlarsa birde İsmail taşcı hastane doktorlarına kaç tane ucuza kendi yaptığı şirketlerden daire satmış kaç doktor daire almış biri açıklasada bizde öğrensek, sözleşmeli çalışan yönetiler şirket sahibi yada ortağı okabiliyorlarmı, sonuçta hepimiz devlet memuruyuz…..

05.12.2014, 21:26
mehmet faruk ozan

Hastaneden,buyur yarın yanıma gel tüyü bitmemiş yetim lerin haklarının nasıl yendiginin belgelerini sana vereyim cesaretin varsa gel birde akparti yönetimine sor bakalım bahsettigin hemşire hanımları oraya kim çağırmış. Ben partiye oyda kaybettirsem de ak parti 2025 e kadar iktidar sen kaygilanma cesaretin varsa ismini ya.

05.12.2014, 21:37
konu

Ne yani olumsuz olan şeylerin söylenmesine böyle mi engel oluyorsunuz . Cıılı culu şeylerle insanları yaftalıyorsunuz.bırakın bunları olyın özüne gelin sağlık personelleri

05.12.2014, 21:38
Ahde Vefa

Ne Çabuk unuttunuz beni 🙂 Bakıyorum da gördüğünüze atlıyorsunuz. Nereden başlasam ki acaba? 🙂 o piti piti karamele sepeti hmm hmmmm hmmmm. Tombaladan Esen gürleyen çıktı ne mutlu ona.
Kim bu ahde vefa acaba demiş. İsim vermeyeyim şimdi reklam kokar.
Gelelim ersin sağlıkçıya; dün söyledin bende bugün sordum ersin diye biri çalışıyor mu diye yok dediler. Yok olduğuna göre çek arabanı…
Seda zortaş; yapma böyle yakışmıyor bir bayana bu tarz konuşmalar. Ahır gibi kokan hastane diyorsun. Ahır gibi kokan hastane ye deprem güçlendirmesi yapılmış geçen yıllarda o kadar para heba olmuş, ahır gibi kokan hastanenin durumu ortada yetmemiş yanına ek bina dikmişler. İyi mi etmişler hayır daha kötü içine etmişler. Burdura 400-500 yataklı yeni bir hastane yapılsa iyi olmaz mı soruyorum size? Hala yeni hastane yapılmasın ek bina yapılsın diye çırpınanlar var. Bu malum kişiler işine gelince halk vatandaş diye sesleniyorlar. Ey malum kişiler vatandaşı düşünüyormuş rolü yapmayın yeni bir hastane için ön ayak olun. genel sekreter olmak için 200 dilekçe yetiyorsa ben 300 getireyim diyen malum kişi hadi hayırlı bir işe ön ayak ol vatandaşı organize edin çalışın. Buna gücünüz yeter. Nede olsa halka hizmet Hakka hizmettir.

05.12.2014, 21:47
lsağlık çalışanı

sayın faruk ozan aslında ben sizin çok yakınınızda olan biriyim ve sizi çok iyi tanıyorum. üniversite mezunu olsaydınız 7 manşetten duyururdunuz. şu anda dışarıdan okuduğunuz okulu da biliyorum. ak parti il başkanına yusuf tortop un hemşireleri götürdüğünü bilmiyor muyum sanıyorsun.bunları bizzat gören kişi olarak ilgili makamlara da ilettim. ben sırrı bey in bir uzman hekim bir sağlık müdürü olarak o ortamda yapmış olduğu hareketleri de biliyorum. pazartesi senin makamına gelerek o meşhur diplomanı göreceğim. bakalım ne göstereceksin. belki bir belge hazırlaman için sana 2 gün süre yeter. herkes her şeyin farkında.

05.12.2014, 21:54
Osman Candan

itham da bulunmak kolay hastahane çalışanı yüreğin yetiyorsa gizli saklı değil açıkça yazarsın ismini sağlayarak sallamak kolay

05.12.2014, 21:56
sağlık çaloşanı

faruk ozan beyfendi pazartesi geldiğimde bahsettiğin tüyü bitmemiş yetimlerin hakkını da soracağımdan şüphen olmasın.

05.12.2014, 21:58
Şapka

Birisi şapka mı dedi? adalet mi dedi? ben şapka çıkarmadım demişsin ama ya. Oldu mu şimdi.

05.12.2014, 21:58
Has burdurlu

Yürü Faruk başkanım beee işte bu yüzden sendikadaki sayı yüksek eğer belge ile açıklAAyacağım diyorsan açıklarsın bilirim yüreği olan varsa Mert se gelir kendini açıklar….

05.12.2014, 22:03
Ersin sağlıkçı

Ewet sayın AHDE VEFA GENEL SEKRETERLİKTEN BAŞKAN YADA. UZMAN OLDUĞUN AÇIĞA ÇIKTI DEMEKKI BENI ÇABUCAK SORDUĞUNA GÖRE ÇÜNKÜ GENEL SEKRETRRLİĞE BIR ARKADA SORSAM SÖYLEYEMEYIZ DIYORLAR… Şapka düştü kel göründü artık yorum yapmanıza gerek yok sayın amirim ben amirlerine karşı saygılı ve amirimin söylediği sözlerin ve emirlerin üzerine söz söylemen son yazışımdır…

05.12.2014, 22:16
cengiz öztürk

hepinize yazıklar olsun birde sağlık çalışanı olacaksınız yiyip yiyip birbirinizi nede güzel güldürüyorsunuz kendinize zaten bu yüzden yıllarca en aşağılanan horlanan iftiraya uğrayan sağlıkçılar olmadımı bir sağlıkçı çocuğu olarak yazıklar olsun sağlık sistemini getirdiğiniz bu noktaya yazıklar olsun size

05.12.2014, 22:18
sağlık çalışanı

sayın faruk ozan biz kişilerin eğitim durumlarını eleştirmiyoruz. ancak sen bulunduğun makamın sadece lisans mezunlarına ait olduğunu bilmiyor yada bilmemezlikten gelip koltuğa yapışıyorsun. bence sen koltuğu hak edenlere bırakırsan tüyü bitmiiş yetimin hakkı yerini bulur.

05.12.2014, 22:19
mehmet faruk ozan

Pazartesi bekliyorum buyurun şayet sabirsizsan saglikci kardeş şu an hazırım adres yaz diplomayla ve belgeyle geleyim yalnız ben geleyim.selamlar.

05.12.2014, 22:46
Ahde Vefa

Ersin Sağlıkçı acitasyon yapma şimdi. yok amirime laf etmem yok saygılıyım bilmem ne. Dediklerine kendin inanıyor musun? şuana kadar yaptığın ne? Aşağıdaki sözler sana ait dikkatini çekerim…

Ersin sağlıkçı

Hastanede peçete yok kıçımıZı silemedik be mescitte havlu yok temizlik sıfır… Genel sekreter efendi reklam peşinde.. Sonra da kalk genel sek iyi doğru bizim halka bu yakışır….

05.12.2014, 23:55
adil ve adile

Arkadaslar hepiniz tahsilli insanlarsiniz. Bu bireysel catismalara girip sorundan ve cozumden uzaklaşmak yerine gerçekten burdur için iyi olanı bulmaya neden calismiyorsunuz.hepiniz yetim hakkından bahsediyorsunuz ama buradan görünen o ki koltuk derdine bırakın yetimin hakkını , bulsaniz yetimi bile çiğ çiğ yiyeceksiniz. 🙂 bir yanlış için 10 doğru silinmez 1 doğru içinde on yanlış görmezden gelinmez. Şimdi varsa genel sek. In bir yanlışı miş le Muş la olmaz. Gösteririm ispatlarim gibi geniş zamanlarla yada isimler görünmüyor diye iftiralarla bu işler olmaz.gel şu adama iftira at deseler allah tan korkarım denilir ama sanal Alem olunca hakaretler iftiralar diz boyu
Kimsenin yaptığı müslüman ahlakiyla ortusmuyor. Genel şek. Lik iyi niyetli insanlar olabilir ama onlarda insan iki yılda illaki yanlışlar olmuş olabilir.kocaman bir sağlık camiasını yonetirken memnun olan ve olmayanlar olmuştur. Olmasida çok doğal çünkü kimsenin doğrusu tek değil. Herkesin içinde buyuttugu kocaman bir BENCE si var
Ama görünen o ki şu anki ekip burdur için iyi şeyler yapmaya çalıştı. Işın ehli insanlarla bu işi götürmek istedi sendika listeleri yle yada siyasetle değil vicdanla yapmaya çalıştı varsa bir haksızlık allah katında hesap verilir ama yoksa da ucuz hesaplar uğruna gün gelip kimseye kalmayacak o koltuklar için müslüman kardeslere iftira atmaya seviyeyi düşürmeye gerek yok. Çünkü koltuk sıcak ama kabir daha sıcak. Var mı bir yanlisim?

05.12.2014, 23:59
Ahde Vefa

Adil ve Adile; ağzına sağlık sahsım adına hatamız olabileceği kanaatindeyim. Malum insanız. Doğruda söylüyorsun çok uzatmanın bir anlamı yok. Herkes eteğindekileri döksün. Ak koyun kara koyun belli olsun. belgesi olan ortaya çıkarsın. hodir meydan… Yetim hakkı yiyen varda ve bunu birileri gizleyip ortaya çıkarmıyorsa namerttir. Ortaya çıksın ki (varsa böyle bir şey) cümle alemde görsün. Sanırım herkes bu düşünceye katılacaktır. Adil beyin yorumundan sonra dahada yazılacak birşey kalmamıştır. Sayın Başkan söz hakkı sizindir. Sizi ispata davet ediyorum…

06.12.2014, 0:42
Kaya durmazlar

ahde vefa ve diğerleri ispat için mail atacağım benim adresim kdurmazlar@yahoo.com. Mail atın cevap vereyim belge ile…

06.12.2014, 10:13
yetim hakkı

Asrerix piyon avında e ve faruk ozan a ; 21 yıldır burdur da olan kişinin burdur lu olduğunu ifade etmişsin. peki bu 21 yıl süre içinde gölhisar da ses sendikası üyeliği yapan ve sol fraksiyon zihniyeti ile hareket ederek kendi referanslarını sol görüşlü insanlardan seçen faruk bey burdur devlet hastanesinde türk sağlık sene yanaşmış ülkücülük borazanlığına soyunmuş ancak ülkücü camia kişinin karakterini anladığından camia içine bu şahsı sokmamışlar akabinde sağlık sen başkanlığına geçerek AKP nin ve Bayram Özçelik in borazanlığını yapıp AKP nin tüm imkanlarını şahsı adına kullanarak AKP seçmenini irrite etmekte AKP yi siyasi platform da zor durumlara düşürmektedir. 21 yıllık sürede demek ki burdur lu olarak aslını da inkar edeceği ifade edilmektedir. sayın faruk ozan elinde dosyalar ile tüyü bitmemiş yetim hakkının yendiğini ifade etmesine rağmen bununla ilgili herhangi bir girişimde bulunmaması ve gerekeni yapmaması akılda acaba böyle bir şey var da sayın başkan da bunun ortağımı şüphesini akıllara getirmektedir. sayın başkanı iddialarını ispatlamaya davet ediyorum. cumhuriyet savcılığına bu konuda bende suç duyurusunda bulunacağım yetim hakkının yenmesi ile ilgili belgeleri saklayan yada işlem yapmayanlar bunun bedelini karşılamak zorunda. IP adreslerinden iddialar ilgili kişiler tespit edilip iddiaları ve suçlamaları açıklamak zorunda kalacaklardır. 21 yıldır faruk ozan burdur a ne kazandırdığı yanında genel sekreterlik 2 yıl gibi kısa bir sürede organizasyonu sağlayarak türkiye çapında geçen yıl 2 bu yıl ilk 6 da olduğu kesin ve ispatlıdır.kamuoyuna saygılarımla duyurulur.

06.12.2014, 10:49
Kaya durmazlar

Ewet yetim hakkı bende belge var at mail atayım sana foto hemde Isparta resmi araçla bir uzman ailesiyle alışverişde… Daha fazlası Faruk ozan da SAKLA SAMANI GELIR ZAMANI ADLIYEYE BENDE GELIRIM TANIKLIK İÇİN… Mail adresim kdurmazlar@yahoo.com bekliyorum maillerinizi….

06.12.2014, 11:00
Asrerix piyon avında;

Yetim hakkı benim sorulara cevap alamadım şirketler ve daireler hakkında;

06.12.2014, 11:34
mehmet faruk ozan

Konuşun konuşun bu isleri kim lerin tezgahladigida çıkıyorortaya yetim hakkı ben elazigliyim ama burdurdayim senden dahacoktcokta birsürü sevdiğim kesin. Canla başla kendini burdurburdura feda eden bayram ozceligin değil borazanligi şöförlugunu bile yaparım. Bu kadar hizmeti ve yatırımı galiba senin gibi burdurlular aldı kaliteli bir burdurlusun. Ppp

06.12.2014, 11:48
HODRİ MEYDAN

SAYIN FARUK OZAN’A SORUYORUM. 4 YILLIK ÜNİVERSİTEYİ BİTİRMEDEN ŞUBE MÜDÜRÜ NASIL OLUNUR. BİZE DE ANLAT BİZDE OLALIM. EĞER OKUL BİTİRDİYSENİZ DE AÇIK AÇIK PAZARTESİ GÜNÜ DİPLOMANIZLA BİRLİKTE BASIN AÇIKLAMASI YAPIN. KİMSENİN AKLINDA SORU İŞARETİ KALMASIN.

06.12.2014, 14:51
HODRİ MEYDAN

4 YILLIK ÜNİVERSİTE BİTİRMEDEN ŞUBE MÜDÜRÜ OLMAK HAK YEMEK DEĞİL DE NEDİR??? VİCDANEN BUNUN HESABINI FARUK OZAN VEREBİLİYORSA NE ALA… SENDİKA OLARAK ÖNCELİKLE BUNUN HESABINI BİR VERİN.
SENDİKA YÖNETİMİNDEN PAZARTESİ GÜNÜ BASIN AÇIKLAMASI BEKLİYORUZ…
MALUM BİR DÜNYA 4 YILLIK ÜNİVERSİTE MEZUNUNUN HAKKINI YİYORSUNUZ. 30’A YAKINDA SENDİKA ÜYENİZİ YÜKSEK LİSANS MEZUNU YAPTINIZ. BU KİŞİLERİN HAKKINI AÇIK AÇIK YİYORSUNUZ….

06.12.2014, 14:56
Kahkah kah

Faruk ozana lise mezunu diyordunuz ön lisans mezunudur… Geleceğiz yanınıza belge göreceğiz dediniz basın açıklamasına çevirdiniz..Faruk ozan Lisans son sınıfdadır Ocak’ta mezun olur… Bizleri bu şekilde yıpratamazsınız.. Kamu hastane birliği personel ve yöneticileri hakkında Yukarıda sorulan sorulara adam gibi cevap veren çıkmadı…

06.12.2014, 15:38
mehmet faruk ozan

Boş boş konuş hodri meydan sen 2 yıllık üniversite mezunlarının hangi dönemlerde şube müdürlüğü yaptığını benden daha iyi biliyorsun geç bunları bunlarla beni yiprstamazsiniz başka yollar deneyin istiyorsan benimyerime gel dilekçe ver sen ol baska şeyler bulun bundan sizlere pirim yok başka kapıya.

06.12.2014, 15:46
Sorum var

4 yıllık üniversite bitirmeyen biri nasıl olur da şube müdürü olur. Aman allahım. Şimdi sen 4 yıllık okula başla şube müdürü ol. Nasıl olsa 4 yıl sonra okul bitecek. Böyle bir şey olur mu. Bunlar yer yutulur konular değil. Kardeşim okul bitirenlerin suçu ne. Şu anda ben müdür olanların hepsinden şüphe ediyorum.

06.12.2014, 15:52
Sorum var

MADDE 7 – (1) Bu Yönetmeliğe tabi kadrolarda görevde yükselme suretiyle yapılacak atamalarda aranacak özel şartlar aşağıda belirtilmiştir:

a) İl ve ilçe sağlık müdürlüklerinde bulunan yönetim hizmetleri, insan kaynakları, idari işler, tahakkuk ve mali işler, disiplin, yatırım, sağlık bilgi sistemleri işleri ile ilgili şube müdürü kadrolarına atanabilmek için;

1) En az dört yıllık yüksekokul veya fakülte mezunu olmak,

06.12.2014, 16:14
Sorum var

Faruk bey sizin şube müdürü olduğunuz zaman da bu şart var dı. Bunu sayın vekilimize de sormak gerekiyor.

06.12.2014, 16:17
Sorum var

Birde sağlık hizmetleri şube müdürü olabilmek için doktor olma şartı var diye biliyorum. Bunlara ne diyeceksin Faruk Ozan bey.

06.12.2014, 16:35
mehmet faruk ozan

DURMAK YOK HİZMETE DEVAM. SON SÖZ. …………………

06.12.2014, 17:40
BİLGİLİ

Faruk OZAN’ın Şube Müdürlüğü döneminde; Sağlık Hizmetleri Şubesinin alanına giren konulardan,
1) Akılcı İlaç Kullanımı konusunda örnek İl Sağlık Müdürlüğü olarak yapılan ulusal çalıştaya Akdeniz bölgesinden davet edilen tek il Burdur oldu.
2)Organ Bağışında nüfusuna göre bağış sıralamasında 2013 Türkiye 1. si 2014 Türkiye 2. si oldu.
3) Sağlık Hizmetleri Şubesi öncülüğünde Avrupa Birliği Grundwig programına kabul edilen Avrupa’nın ilk sağlık teşkilatı oldu.
4) Optisyen ve eczanelere denetim sonrası ödül sistemini getiren Türkiye’de İlk Sağlık Müdürlüğü oldu.
5) 1. Uluslararası Ağız Diş Sağlığı Sempozyumuna kabul edilen eserler arasında kamu kurumuna ait tek eser Burdur Sağlık Müdürlüğüne aitti.
6) Eksik personele rağmen özel sektör denetimlerini eksiksiz olarak tamamlayan bir kaç ilden biri oldu.
7)Şube tarafından hayata geçirilen HAYAT BAĞIŞLAYAN YUVALAR projesi büyük ses getirdi ve ulusal görüntülü ve yazılı medyada yer aldı…. Daha yazacak çok şey var ama şimdilik bu kadar. LAFA DEĞİL İCRAATA BAKALIM arkadaşlar. Bu adamın Burdur’a kazandırdıklarına bakalım. Gerisi boş laf… Daha önce neden bunlar başarılmadı sormak lazım!!!!

06.12.2014, 17:49
herhangi biri

ASIL AZMAZ BAL Kokmaz , kokarsa yağ kokar kökü ayran olduğu için. Valla ben değil atalarımız demiş. Faruk bey ve saz ekibi maalesef koktunuz. Keşke yorganinizi daha kalın tutsaydiniz da Madem usulsüz müdürlük yapacaksınız bide diplomayida usullu usulsüz hallediverseydiniz .bide dalga geçer gibi ocakta diploma gelecek diyor birisi.ama şu an aralık tayiz. Bilmem farkindamisiniz! !!!!

06.12.2014, 17:53
mehmet faruk ozan

ASıl korkak sensin herhangibiri cesaretin varsa yüreğin yetiyorsa isminle yaz sana çok korktum cokkkkkkkkk

06.12.2014, 18:17
AKADEMİSYEN

sayın Faruk OZAN il sağlık müdürlüğü,halk sağlığı kurumu ve kamu hastaneler kurumu personelinin seçtiği yetkili sendika başkanıdır,kişisel iftiralarınızla yıpratamayacağınız bir isimdir burası türkiye cumhuriyetidir cumhuriyet demek ilkokul mezununun bile cumhurun reisi olabileceği demektir kaldıki lisans önlisans siz neden bahsediyorsunuz yaaa seçilmiş kişilerin önünde konuşmak size düşmez ki sayın başkanın çalışmalarından herkes memnun Allah Razı olsun sayın başkan şube müdürü iyiki burdurdasın iyiki personelin yanındasın…

06.12.2014, 18:24
BİLGİLİ

Anladım daha istiyorsunuz…. Biraz daha yazayım o zaman. Faruk OZAN döneminde;
1)Türkiye’de ilk kez bir Sağlık Müdürlüğünde ÇALIŞAN MECLİSİ kuruldu
2)Engelli Vatandaşlara yönelik SAĞLIK İÇİN ENGELSİZ HAT kuruldu.
3)Engelli Vatandaşlara yönelik SAĞLIK İÇİN ENGELSİZ REHBER hazırlandı.
4)Halk Sağlığı Müdürlüğü ile yürütülen ENGELLİ TAKİP SİSTEMİ CUMHURBAŞKANLIĞINDAN ödül aldı.
5)Burdur Sağlık Müdürlüğü tarihinde ilk kez Kalite ve Performans kongresinde (2013) stant açtı.
6)Burdur Sağlık Müdürlüğü tarihinde ilk kez Kalite ve Performans Ödüllerine iştirak etti.
7) En önemlisi ne oldu biliyormusunuz; Müdürlüğü yol geçen hanına çeviren istedikleri gibi cirit atan mafyavari adamların hepsinin ayağı kesildi.Hepsi önlerini ilikliyerek ve randevuyla geldiler. Çünkü ilk kez karşılarına cesur, yürekli ve satın alamayacakları bir adam çıktı. Siz dedikodu yaparsınız. Faruk Müdür işiyle konuşur. Üstelik rumuzun arkasına gizlenmeden. Delikanlı gibi konuşur.İyi ki varsın FARUK MÜDÜR… BURDUR SENİNLE GURUR DUYUYOR…

06.12.2014, 18:32
Yüzüak

Başkan sonuna kadar destekçininiz KAMU HASTANELERİ DIZE GETIRDIN ECEL TERLERI SON PİŞMANLIK FAYYYYDDAAAA ETTTTMEZZZZZ …….

06.12.2014, 18:48
sağlık çalışanı

Hastane çalışanına itafen
Sayın hastane çalışanı Faruk ozan lise mezunu değil bir defa üniversite mezunu
mehmet faruk ozan
Hastane çalışanı kardeşim bir kere yanlış bir bilgiye sahipsin ben lise mezunu değilim
Hastane çalışanına itafen
Sayın. Hastane çalışanı Faruk ozan lise mezunu değil üniversite mezunudur
mehmet faruk ozan
Hastaneden,buyur yarın yanıma gel tüyü bitmemiş yetim lerin haklarının nasıl yendiginin belgelerini sana vereyim
mehmet faruk ozan
Pazartesi bekliyorum buyurun şayet sabirsizsan saglikci kardeş şu an hazırım adres yaz diplomayla ve belgeyle geleyim yalnız ben geleyim.selamlar.
Kahkah kah
Faruk ozana lise mezunu diyordunuz ön lisans mezunudur… Geleceğiz yanınıza belge göreceğiz dediniz basın açıklamasına çevirdiniz..Faruk ozan Lisans son sınıfdadır Ocak’ta mezun olur…
mehmet faruk ozan
Boş boş konuş hodri meydan sen 2 yıllık üniversite mezunlarının hangi dönemlerde şube müdürlüğü yaptığını benden daha iyi biliyorsun
MADDE 7 – (1) Bu Yönetmeliğe tabi kadrolarda görevde yükselme suretiyle yapılacak atamalarda aranacak özel şartlar aşağıda belirtilmiştir:
a) İl ve ilçe sağlık müdürlüklerinde bulunan yönetim hizmetleri, insan kaynakları, idari işler, tahakkuk ve mali işler, disiplin, yatırım, sağlık bilgi sistemleri işleri ile ilgili şube müdürü kadrolarına atanabilmek için;
1) En az dört yıllık yüksekokul veya fakülte mezunu olmak,

Yukarıdaki tüm ifadeler sizlerin, önce lisans mezunu idi sonra önlisan, sonra ocakta lisan bitecek yine sizin ifadelerinizle şapta düştü kel göründü. Ben basın açıklaması istemedim isteyen kişiyi de tanımam Ben yanımda 1 avukat ve 1 noter ile makamınıza geleceğim. Sizi bulamayacağımı biliyorum ancak akabinde noter ile bir tutanak tutup cumhuriyet savcılığına gideceğim. Ha geliş saatini de söyleyeyim 16:30
Gelelim Faruk ozan ın tüyü bitmemiş yetim hakkına; yaklaşık 5-6 yılda aldığın fark 60.000-70.000 TL civarında bunu faizi ile geri nasıl ödeyeceksin merak konusu. Bu şekilde mi durmak yok hizmete ve yola devam diyorsun. Bari bu sloganı kullanma buna hakkın olmadığını düşünüyorum. Bu sloganı kullananların tarzı belli. Acaba yüzün hiç mi kızarmıyor. Ww superb e binmek, tepeden konuşmalar, takım elbiseler Grand tuvaletler bu mu yetim tüyü anlayışı. Senin yetim hakkı anlayışını merak ediyorum.
Sayın cumhurbaşkanımız , başbakanımız, sağlık bakanımız, kurum başkanımız, milletvekilimiz,valimiz, başsavcımız,emniyet müdürümüz kamu vicdanını rahatlatın. Saygılarımla.

06.12.2014, 18:55
Bilgili Bilgisiz

Nasıl oluyor bu işler anlam veremiyorum. Bilgili herşeye rağmen makama oturmuş birinin yaptıkalrını savunuyor ve ekliyor yok şunu yaptı yok bunu yaptı eyvallahta nirtaraftan yere göğe sığdıramadığınız başarıları söylerken diğer taraftan 2013 türkiye 2.si. olan Genel Sekreterliğe çamur atıyorsunuz. İlginç ve enteresan ???

Bir diğer bakış açısına görede; Biz başarılıyız o yüzden hatalarımızı yanlışlarımızı görmeyin, söylemeyin. Diğer yandan 2 yıl süredir görev yapan kişileri haksız yere kirli oyunlarla yargılayın. Çok çok çok enteresan.
Sendika Başkanı sendika üyelerinin haklarını savunmak için vardır. Şimdi sayın Başkana soruyorum. Çok eleştirdiğiniz beğenmediğiniz Genele sekreterliği değerlendirirken kaç üyenizin fikrini aldınız? sendika olarak memnuniyet anketi yaptınızda benim mi haberim yok.

06.12.2014, 18:56
AKADEMİSYEN

Bilgili Bilgisiz hakikaten nickinin hakkını vermişsin senin başkana soru sorma hakkın yok bence önce kendini tanıtta çık karşısına

06.12.2014, 19:02
mehmet faruk ozan

SAGLİKCİ HESABİ COK İYİ YAPİYORSUN ANLAŞILAN BİRDE 10.000 Tl ile 15000 TL ALANLARA SOR YAZ SANA GÜCÜN YEYETİYORSA GEL ALDIĞIM PARANİN HESABINI BERABER ÇIKARALIM.

06.12.2014, 19:13
Kaya durmazlar

GÜLDÜRMEYIN INSANI SIZ ÇOK IYI BILIRSINIZ ANESTEZI TEKNİKERİ BE KADAR ALIR ŞUBE MÜDÜRÜ NE KADAR ALIR FARUK BEY SON SÖZ DEDİĞİ İÇİN AÇIKLAMAK ISTEDIM ANESTEZİ DE OLSA 1200 lira üstü döner alacak ama şube müdürlüğünde 1200 liranın altında alıyor YANI MADDI KAZANÇ KONUSUNDA ZARARDA IKINCI KONU 5 yıldır değil 4 yıldır yapıyor diğer tarafında 60-70 bini nasıl hesapladınız bu Faruk başkan sanki kamu hastanelerde idari Başkan’da aylık 5 bin lira alıyorda şimdi aldığı para ile arasında 2 binliralık fark varda 70 binlira fazla çıkıyor…gibi gösteren insanlara iftira atıyor ve yanlış yönlendiriyorsunuz.. SAVUNDUĞUNUZ INSANLAR DEVLETI TRİLYONLARCA DOLANDIRDIĞI SÖYLENİYOR SIZ BURDA KONUYU NEREYE TAŞIMA DERDİNDESİNİZ ……

06.12.2014, 19:17
mehmet faruk ozan

MAAŞ 1750:EK ODEME:1230 TL TOPLAM:2980 TL 1400 UYEM VAR İSTESEYDİM PROFOSYONEL SENDİKACILIK YAPAR 3600 TL ALİRDİM. YA HİC VİCDANDA YOK SENDE SAGLİKCİ. ELBİSEME GELİNCE ANLAŞILAN COK BEGENİP KİSKANDİN GEL SANADA ALAYİM. SENİN PİSİKOLOJİNİ İYİ BOZMUSUM.HELAL OLSUN BANA YARİN BİR TAKİM DAHA ALAYİM.HAHAHA.

06.12.2014, 19:22
Bilgili Bilgisiz

Akedemisyen işte bunu söylüyorum bende. soru sormak yasak neden yasak ismim yok. kullandığım nick Bilgiliye hitabendi ama hemen vurdun damgayı.Ben hakaret etmedim, küfürde etmedim sadece eleştiri yaptım o kadar. Eleştiri almaya bile tahammülünüz yok anlaşılan

06.12.2014, 19:36
Bilgili Bilgisiz

Sağlık Müdürlüğünü kim Yönetiyormuş???
Bilgili söyledi;
“7) En önemlisi ne oldu biliyormusunuz; Müdürlüğü yol geçen hanına çeviren istedikleri gibi cirit atan mafyavari adamların hepsinin ayağı kesildi.Hepsi önlerini ilikliyerek ve randevuyla geldiler. Çünkü ilk kez karşılarına cesur, yürekli ve satın alamayacakları bir adam çıktı. Siz dedikodu yaparsınız. Faruk Müdür işiyle konuşur. Üstelik rumuzun arkasına gizlenmeden. Delikanlı gibi konuşur.İyi ki varsın FARUK MÜDÜR… BURDUR SENİNLE GURUR DUYUYOR…”

06.12.2014, 19:44
EMEKLİ

Özel sektör denetimleri (optisyen, eczane, aktar, odyometri, protez-ortez, vd. medikalciler, kolonya, parfüm, güzellik merkezi, özel diş hekimlikleri sağlık hizmetleri şubesi tarafından denetlenir. Bu adamların tümüyle şube müdürü muhatap olur ve birim sorumlularına yaptırır.Sanırım BİLGİLİ rumuzlu arkadaş bundan bahsetti. Müdür yardımcısı koordine eder. Müdür planlamayı denetler. Niteliği belirler. Niceliği sorgular. Tereddüte düşülen noktalarda yol gösterir. Bakanlıkla iletişimi sağlar. Müdürlükte bu süreç çok titiz işler. Herkesin rolü bellidir. Müdür denetimler konusunda çok hassastır. Oradan emekli bir personel olarak söylüyorum. Amacım polemik değil sadece bilgilendirme…Herkese saygılar…

06.12.2014, 20:22
Koord.

Neeeee birrrriiiii takımmmııııııı dedi. Bana ne başkanım bende istiyorum takım banane ama kesinlikle DS olmalı değilse giymem:))))))))

06.12.2014, 20:26
SIRA SAĞ. MÜDÜRÜNDE

Anladım daha istiyorsunuz…. Biraz daha yazayım o zaman. Faruk OZAN döneminde;
1)Türkiye’de ilk kez bir Sağlık Müdürlüğünde ÇALIŞAN MECLİSİ kuruldu
2)Engelli Vatandaşlara yönelik SAĞLIK İÇİN ENGELSİZ HAT kuruldu.
3)Engelli Vatandaşlara yönelik SAĞLIK İÇİN ENGELSİZ REHBER hazırlandı.
4)Halk Sağlığı Müdürlüğü ile yürütülen ENGELLİ TAKİP SİSTEMİ CUMHURBAŞKANLIĞINDAN ödül aldı.
5)Burdur Sağlık Müdürlüğü tarihinde ilk kez Kalite ve Performans kongresinde (2013) stant açtı.
6)Burdur Sağlık Müdürlüğü tarihinde ilk kez Kalite ve Performans Ödüllerine iştirak etti.
7) En önemlisi ne oldu biliyormusunuz;
Müdürlüğü yol geçen hanına çeviren istedikleri gibi cirit atan mafyavari adamların hepsinin ayağı kesildi.
Hepsi önlerini ilikliyerek ve randevuyla geldiler.
Çünkü ilk kez karşılarına cesur, yürekli ve satın alamayacakları bir adam çıktı. Siz dedikodu yaparsınız. Faruk Müdür işiyle konuşur. Üstelik rumuzun arkasına gizlenmeden. Delikanlı gibi konuşur.İyi ki varsın FARUK MÜDÜR… BURDUR SENİNLE GURUR DUYUYOR…
EY SAĞLIK MÜDÜRÜ BUNLARI SEN Mİ YOKSA FARUK BEY Mİ YAPTI. YOKSA FARUK BEYİN KARŞISINDA DÜĞME İLİKLEYEN SEN MİSİN. BEN GÖRDÜM.
SAYIN FARUK OZAN KENDİNİ
1 SAĞLIK MÜDÜRÜ
2-GENEL SEKRETER
3-HASTANE YÖNETİCİSİ
4-İLİN SİYASETÇİSİ MİLLETVEKİLİMİ SANIYOR.

DİĞER TARAFTA ÖN İLİKLEYEN KİM BAKALIM GÖRÜN “Hastaları makamında ayakta ağırlayan ve dertlerini dinleyen bir Genel Sekreter var karşınızda daha bunu bile bilmiyorsunuz.” BUNU BEN DEĞİL BAŞKA BİR YORUMCU YAZIYOR.

06.12.2014, 21:23
EMEKLİ

Son zamanlarım olduğu için daha az sorumluluk verdi bu nedenle biraz kırgın ayrıldım ama Sağlık Müdürü iyi adamdır. Adam gibi adamdır. Karınca gibi çalışır. Sözünü de dinletir.Doğru bildiği konuda kimseye eyvallah etmez. Müdür yardımcıları da şube müdürleri de ona çok saygı duyar. Müdürlükten ayrıldığında bile hep yanındaydılar. Bence bu tartışmalar kurumlara zarar vermekten öteye geçmez. Herkesi sakin olmaya davet ediyorum. Sonuçta otorite bellidir ve bir karar verecektir. Herkesin saygı duyması gerekir. Burdur hepimizin. Sağlık teşkilatı hepimizin. Bunu 40 yılı aşkın bir süredir teşkilata hizmet vermiş bir büyüğünüz olarak söylüyorum.

06.12.2014, 21:41
üyeniz

sayın başkanım faruk ozan bugünkü sınavın bütün bu olanlardan sonra bayağı stresli geçtiğini biliyorum. sen bunlara kafayı takma yarınki sınavda başarılar dilerim. lisans diplomanı aldığında bütün bu yorumları yapanlar mahçup olacak. başarılar dilerim. ARKANDAYIZ FARUK BAŞKAN………HÖ

06.12.2014, 21:48
AKADEMİSYEN

EVET ARKADAŞLAR VAKİT ÇALIŞMA VE SUKUNETLE CEVAP VERİLECEK ZAMANDIR EMEKLİ ARKADAŞIN YORUMUNA KATILIYORUM BUNDAN SONRA SUSUYORUM HOŞÇAKALIN.

06.12.2014, 21:52
Yenicemahalleli

Şimdi Sayın Taşcı neden imza toplattı birileri sayesinde.Sedat Kavas beyi çokmu seviyor.Yoksa gidecek bol sıfırlı paralara mı üzülüyor.Saygı değer abicim kusura bakma Kadın Doğumdaki yöneticiliğin adam gibi adamlıktı.Ama sanırım burada kafanı başka şeylerle karıştıran blenderler sayesinde burada olmadı.Çok yanlış işler oldu.Boşverin siz Sedat beyi de herkes kendine baksın.ayrıca yıllardır bir yöneticinin gitmesine bırakın başkaları karar versin.

06.12.2014, 22:12
ÜZGÜN ANNE

ÇOCUĞUMU LİSANS MEZUNU OLSUN DİYE : MİLYARLAR ÖDEYEREK ÖZEL ÜNİVERSİTEDE OKUTUYORUM. EMEKLİLİĞİM GELDİ GEÇTİ. ÇOCUĞUMUN MEZUNİYETİNİ BEKLİYORUM. LİSANS MEZUNU BİRİNİN HAKKININ YENMESİNE ÇOK ÜZÜLDÜM. BU DİPLOMALAR KOLAY ALINMIYOR. O KOLTUĞUN VEBALİNİN ALTINDA KİMLER KALIR BİLEMİYORUM. YORUMLARI OKUYUNCA BİR BURDURLU OLARAK YÜREĞİM KAN AĞLADI.

06.12.2014, 22:47
editor

Üzgün anne; aynı ıp numarasından farklı isimlerle yorum yazıyorsunuz.

06.12.2014, 23:21
Osman tan

Arkadaşlar ve burdur kamuoyu Google girin Van divan hayat hastanesi vurgun yolsuzluk diye bi yazın bakalım kimin ismi çıkıyor doğrumu yanlışımı siz karar verin takdir senin

06.12.2014, 23:24
editör

editör
Üzgün anne; aynı ıp numarasından farklı isimlerle yorum yazıyorsunuz.

Numaracılığın bu kadarına pes. Nasıl bir çaba harcamadır bu. )))

06.12.2014, 23:35
Yenicemahalleli

Üzgün anne’ye cevap Bırak arkadaşım vermişler sana bir görev.Sedat abin emretmiş yapıyorsun ama yemiyorlar be.Bak editör bile uyardı seni.Lisansı misansı geç büyüklerimiz iyisini bilir kimin genel sekreter olacağı hakkında.Üzme kendini.eli öpülesi anneler üzerinden ajitasyon yapma.

06.12.2014, 23:36
editör

Huccurat: 6 “Ey iman edenler, eğer bir fasık, size bir haber getirirse, onu ‘etraflıca araştırın’. Yoksa cehalet sonucu, bir kavme kötülükte bulunursunuz da, sonra işlediklerinize pişman olursunuz.”

07.12.2014, 0:24
ÜZGÜN ANNE

Sayın editöre;
Özür dilerim, farklı isimler ile yorum yaptım; Ancak;
1-ben bir anne ve eşim
2-lisans mezunu bir çocuğum var ve açıkta
3-emekliliği geçmiş bir sağlık çalışanıyım
4-ben bu ülkenin bir vatandaşıyım
5-ben Türkiye’ de Adalet ve Kalkınmaya destek veren bir vatandaşım
6-aynı zamanda sendika üyesiyim, sendika ve sendikacılığa destek veren biriyim
7-yapmış olduğum tüm yorumları gerçek olduğu için yaptım, kimseye hakaret etmedim, kişilik haklarına aykırı beyanlar da kullanmadım.
8-sendika baskısı altında sesini çıkartınca bir yerlere gönderilme korkusu ile çalışmanın vereceği psikoloji yi düşünün. İsmimi açıklayamamam sizce normal değil mi?
9-son yıllarda bir rahatlama ve huzur ortamı oluşmuş ise sizce neye bağlı olabilir.
10-hak ve özgürlükler için kendimizi ifade etmek suç oluyorsa razıyım hesabını veririm. Bu memlekette hukuk sistemi çalışmaktadır.
11-tekrar özür dilerim yeni yorum yapmayacağım. Burdur halkının takdirine bırakıyorum.

07.12.2014, 12:29
Sendika uyesi

Üzgün anneye katılıyorum çoğu personel aynı düşüncede. Birde isminizi açıklayın diyorsun ya. Süpersin. Faruk bey sendikayı arkana almış sın. Kimseden korkmuyorsun. Ama Allah büyük bunu hiç bir zaman unutma.

07.12.2014, 13:15
Umran

Ulaş sağlam katıksız bir koministtir AKP ve İslam ile ilgili hiç bir olumlu düşüncesi yoktur.ancak makam ve parayı sevdiği için öyle takiyecilik yapıyor ayrıca paralelci olup sağlıkta paralelcilere en Azılı hizmeti yapmıştır hatta yurt dışına bile çok çıkmıştır Ulaş sağlam ismail taşçı Mehmet Güngör sohbetlerde Başbakanımıza Erdoğan’a imamınız aydın ile ettiği ettiğiniz küfürler hala kulaklarımda çınlıyor ha buna Uğur altınışık da dahil seçimlerde cemaat güçlü diye yanlış ata oynadınız şimdi makam elden gidiyor korkusu bastı erdoğan Cumhurbaşkanımız sizin gibilere değil makam su bile içirmeyecek korkudan Erdoğan’ı sevenler Facebook grubuna üye oldunuz takiyecilere ama çanakkaleye giderek aklı sıra kendini kurtardığını zannediyor gelelim ismail taşçıya Burdur’daki çıbanın başı bu şahıstır her türlü mobingi yapmıştır paralelci olup güya şimdi mevki makamdan olmamak için dönmüştür eskiden mobing yapıp haksız soruşturma yaptığı personelden şimdi yağ yalakalık yapıp imza topluyor ah Rabbim büyük etme bulma Dünya’sı bu herifler cemaatten olmayanlara öyle bir baskı yaptıki Rabbim şahit allAh cezanı verecek ismail taşçı en son Sedat kavasa gelelim bütün ipleri taşçıya verip piyon gibi kullandın ama Bülent Arınç’ın devri geçti artık oda kurtaramıcak seni Burdur’da tonla dahiliyeci varken neden bucaktan Gölhisar’a görevlendirme yaptın yoksa paralel olayımı

07.12.2014, 15:04
sağlıkçı

Hiç haksızlık yapılmadığını söyleyen yorumcular size soruyorum
1. BDH 112 acil istasyonunda att.lerden başka personel çalışmaya cak denilerek alınan sağlık memuru (sağ-sen üyesi)Mustafa Gezer’in yerine tekrar sağlık memuru olan(Türk sağ-sen üyesi) Mustafa Ergin neden verildi.
2.Tig,, evde bakım ve ruh sağ.merkezi gibi nöbet tutulma yan yerlerde neden Dr. Eşleri görev yapmaktadır. Nöbet tutan diğer personellerin koca ları yok mu
Faruk Başkanım yazacak çok şey var ama…..zamanı geldikçe ….Sen yoluna devam et……Ürür kervan yürür. …(Bu atasözünü söylemeden geçemedim.)

07.12.2014, 16:31
sağlıkçı

Üzgün anne her yerin yalan 1.yorumunuzda çocuğunuzun mezuniyetini bekliyorsunuz.2.yorumunuzda ise mezun olmuş açıkta bekliyor. Hangisi doğru
Sizin amacınız üzüm yemek değil bağcıyı dövmek herhalde yada üzüntüden ne söylediğinizi bilmiyorsunuz HaHaHa

07.12.2014, 17:06
Vicdan

umran ve onun düşüncesindekilere hitaben;
Bir gruptan bahsediyorsunuz diyorsunuz ki komünist, solcu, paralelci, yetim hakkı yiyorsunuz, mobing yapıyorsunuz, personel şikayetçi, hasta şikayetçi ve ekliyorsunuz ne işleri var o makamlarda.
Diğer bir grup ise komünist, solcu, paralelci olmadığı gibi dindar ve Muhafazakar insanlar ama onlara da deniliyor ki ne işiniz var o makamlarda, yetim hakkı yiyorsunuz, mobing yapıyorsunuz, personel şikayetçi, hasta şikayetçi.
Kim kaldı geriye sizin dışınızda kimse kalmadı. Kim oturacak sizler mi? Sizlerin özelliği ne? Şikayet ettiğiniz kişilerden farkınız ne? O zaman sizlerin düşüncesine aykırı olan her yöneticiyi, her memuru, her işçiyi çıkartın işinden, yine sizlerin düşüncesine aykırı olan vatandaşı ülkeden atın. Yazık çok yazık.
Bıkmadınız mı daha sağcı solcu, alevi sünni, kürt türk ayrımı yapmaktan. Usanmadınız mı insanları bu şekilde sınıflandırmaktan. Yarın mahşerde size bunları mı soracaklar? Eleştiri yapın ama kişinin inancına değerlerine değil de; yaptığı işin hakkını veriyor mu, haksızlık yapıyor mu, yapmıyor mu, bunları değerlendirin.
Yarın solcu, komist diye eleştirdiğiniz kişiler iktidar olursa aynı muameleye uğramak ister misiniz? Hayır. Kendinize yapılmasını istemediğiniz şeyleri neden siz başkalarına yapıyorsunuz? Herkes burada birilerini suçladı birileri bilerek destekledi birileri bilmeden. Eleştirdiğiniz kişileri ne kadar tanıyorsunuz sizlere soruyorum? İnsanları karalamak onlara iftira atmak bu kadar basit olmamalı. Müslümanız elhamdülillah o zaman müslümanlığın gerektirdiği gibi davranmak gerekmez mi? Kimin haklı kimin haksız olduğunu zaman gösterecektir. Ama ya hata yapıyorsanız ve zaman sizin haksız olduğunuzu ispat ederse bunun vebalini nasıl vereceksiniz?

07.12.2014, 18:23
Hemşire

Valiliğin çağrı merkezinde neden hastanenin hemşireler görev yapıyor hangi sendikacının eşi çalışıyor, hang torillilern eşleri orada. Çağrı merkezinde hasta mı muayene ediyorlar? Hastanede servislerde çalışan hemşirelerin torpilli eşleri yok mu?

07.12.2014, 18:49
Hemşire

halime öztürk sendika yönetiminde olduğu için mi faturada çalışıyor. oh ne ala yönetimdeysen istediğin yerde çalış…

07.12.2014, 19:03
Yorumsuz

Ey Sendika yönetimi ve vydaşları eleştirdiğiniz yönetim kademelerinde kaç tane adamınız görev yapıyor. Kaç tanesi sizin sendikanızın üyesi?

07.12.2014, 20:03
ALİ UZUNLAROĞLU

Yıllardır Hırsızlara ve Üçkağıtçılara alışıldığı için Faruk Başkan gibi şerefli, namuslu, onurlu ve gururlu bir başkan buraya fazla geliyor…

07.12.2014, 21:07
ALİ UZUNLAROĞLU

Pardon İsmail Taşcının eşi hastanede nerede çalışıyor? Bilen var mı?

07.12.2014, 21:09
sendenbaska1945

İsmail TAŞÇI’nın eşinin çalıştığı yerde başka hemşirelerde çalışıyor.Bir insana eşi üzerinden yüklenmek insanlığa sığar mı?

07.12.2014, 21:40
sendenbaska1945

Ümran HANIM bu madde belki dikkatinizi çeker
TCK.m.125 Madde Gerekçesi
MADDE 125.– Madde metninde hakaret suçu tanımlanmıştır. Hakaret fiillerinin cezalandırılmasıyla korunan hukukî değer, kişilerin şeref, haysiyet ve namusu, toplum içindeki itibarı, diğer fertler nezdindeki saygınlığıdır.
Bu düzenlemede 765 sayılı Türk Ceza Kanununda benimsenen hakaret ve sövme suçu ayırımı kaldırılmıştır.
Hakaret suçunun oluşabilmesi için, kişiye somut bir fiil veya olgu isnat edilmelidir. Örneğin, kamu görevlisinin bir kişiden bir iş karşılığında belli bir miktar rüşvet aldığı yönünde isnatta bulunulması durumunda hakaret söz konusudur. Kişiye isnat olunan somut fiilin gerçek olup olmamasının, hakaret suçunun oluşması bakımından bir önemi yoktur. Ancak, iddia olunan hususun gerçek olduğunun ispat edildiği durumlarda, fail cezalandırılmayacaktır.

Dikkat edilmelidir ki; davranışın kişiyi küçük düşürmeye matuf olarak gerçekleştirilmesi gerekir. Kişiye onu toplum nazarında küçük düşürmek amacına yönelik olarak belli bir siyasî kanaatin isnat edilmesi hâlinde de hakaret suçu oluşur. Örneğin, bir kişiye “faşist”, “komünist” veya “mürteci” demekle, hakaret suçu işlenmiş olur.

07.12.2014, 22:04
Grur nedir

Ali Uzunogulları
Gurur ne demektir? İslamiyette gurur nasıl karşılanır?

Gurur insanın kendini beğenmesi, nefsini başkalarından üstün görmesi, kibirlenmesi demektir.

Böyle bir duygu dinimizde çirkin görülmüş ve bunun şeytani olduğu açıklanmıştır.

İnsanlar genellikle kendi duygu, düşünce ve hareketlerini beğenir, üstün görürler. Ancak bunda aşırıya kaçmak, kişileri gurura ve yersiz bir kibre götürür.

Yüce Allah: “Dünya hayatı sizi aldatıp, gururlandırmasın. Allah’a güvenmek de sizi gurura sevketmesin.” buyurmuştur. Bu ayet-i kerime bizim soy-sop, mal-mülk, bilgi ve ibadet sebebiyle asla gururlanmamamızı, bunun çirkin bir hareket olacağını açıklamaktadır. Gurur ve kibirin zıddı tevazu göstermek, alçakgönüllü olmaktır. Mütevâzi insan hem Allah, hem insanlar tarafından sevilir.

07.12.2014, 22:20
DAVET EDİYORUM

Arkadaşlar bahsi geçen tüm isimler çok rahat bir araya gelip birbirlerine düşüncelerini aktarabilirler. En azından belli bir eğitim almış insanların bu medeni tavrı takınması beklenir. Faruk Bey burada rumuzların arkasına saklanmadan düşüncelerini paylaşmıştır. Diğer adı geçenler burada en azından gerçek isimleri ile tartışmaya katılmamışlardır. Hal böyleyken klavye delikanlısı edası ile sağlık çalışanlarının birbirlerine posta koymasını, tehditler yağdırmasını ANLIYAMIYORUM. Arkadaşlar burada takım tutmuyoruz. Hepimizin çok değerli işleri ve kutsal görevleri var. Enerjimizi başka insanların amigoluğunu yapmak yerine kendi işimizi yapmaya harcamalıyız. Genel yorum yapanlara sözüm yok ama illa birilerini hedef alarak birşey söyleyeceksek açık açık isimlerle söylemeliyiz. Sonra bahsi geçen insanlar çok rahat kendilerini ifade edebilirler. Başka insanlara ihtiyaçları olduğunu düşünmüyorum. Zaten böyle bir bağımlılığı olan insan ne yönetici olabilir ne de lider… Burada sabahtan akşama kadar yazmanın bir anlamı yok. Karar vericiler bellidir. Muhataplar bellidir. Yerleri de bellidir. Varsa bir sıkıntısı olan gider delikanlı gibi konuşur. Bazı mesajlarda gördüğümüz üslup yer yüzünün en kutsal işlerinden birini yapan biz sağlıkçılara ya da sağlıkçıları yetiştiren ailelerine yakışmaz. Herkesi bu bilinç ve sorumlulukla davranmaya davet ediyorum.

07.12.2014, 22:22
sağlıkçı

Sorulara devam
3.Acaba kim komşu oğlunu acil servise güvenlik görevlisi olarak işe aldırdı.
4.Acaba kimin arkasından geldiği yerden o. ……….gözüme bile gözükmesin dendi.
5.Acaba kimin hakkında nitelikli dolandırıcılık ve evrakta sahtecilik davaları açıldığı internet te dolaşıyor.
Velhasıl kimileri İZ kimileri İS bırakırmış. Yukarıda kiler İS bırakmışlar sen İZ bırakıyorsun FARUK BAŞKANIM

07.12.2014, 23:42
Grur nedir

Osman Candan eşin Nerede çalışıyor?

07.12.2014, 23:59
Grur nedir

Ali uzunogulları sağol başkanını yere göğe koymuyorsun.
Sana sorum şuna içtenlikle cevap ver. Faruk Ozan su anda önlisans mezunu ve şube müdürü olması akla mantığa yatıyor mu? Senin Vicdanın buna ne diyor. Hak mı. Adalet mi. Yorum senin?

08.12.2014, 0:06
gülnur

Hemşire hanım,Valiliğin çağrı merkezinde;
1-hastane hemşireleri,halk sağ.müd.hemşireleri ve sağ.müd.hemşireleri görev yapmakta
2-Burada çalışan personelin seçimini kurum amirleri değil,Vali Yardımcısı yapmıştır.
3-Kriter olarak ta 112 komuta kontrol merkezinde çağrı yönlendirici olarak çalışan personeller tercih edilmiştir.
4-Ayrıca ben 1998 Ağustos ayından beri 112 komuta kontrol merk. çalışmaktayım.
5-Eşimin sendika yönetimine de girdiği tarihi sen iyi araştır.Gerçi niyetin doğruları konuşmak olsaydı rumuz kullanarak iftira atmazdın.(merak edenler için yine de söyliyeyim. Eşim 2008 de sendika yönetimine girdi.)10 yıldır bileğimin hakkıyla 6 yıldır da eşimin torpiliyle çalışıyorum senin düşüncene göre.ha ha ha haaaaa. Neyse adı ve yerimi bildiğime göre gelde sana kahve ikram edeyim canımm. Bazı şeylerin üzerine iyi gider.AYRICA BU ŞEKİLDE GERÇEK İSMİNİ KULLANAMAYAN ZATLARA CEVAP VERMEYECEĞİM.

08.12.2014, 0:13
Grur nedir

Profosyonel sendikacı olmak için 1500 üye olma şartı yok mu? Burdur için.

08.12.2014, 0:14
hastanede sağlıkçı

yorumcular artık bırakın karalamaları. yönetimi devirmeye çalışanlar neyin peşindeler. hastanenin başarısı ortada. çalışan memnuniyeti anketleri bakanlıkda belli. türkiye genelinde 6. sırayı almış. bırakın kararı yetkili kişiler versin. idarecileri tebrik etmek gerekirken , düşürdüğünüz durumlara bakın. merak etmeyin idarecilerimiz tecrübeli hastanemiz dahada da yukarı çıkar. geçen sene 2.lik, bu sene . 6. lık TEBRİKLER YÖNETİM

08.12.2014, 9:49
Osman Candan

Rumuzların arkasına saklanarak kancıkça güleşmeyin eşim (Gülnur) ismi ile her soruya cevap verdi yeterli mi? Yeterli değilse isminle sor istediğin cevabı merçe al
Yukarıda Osman Candan soru diye biri yazıyor Kimliğini açıklama cesareti gösterir sen tüm sorularına içtenlikle cevap veririm yazıyom Yürek yok ki ödlekte yazamıyo eminim sendede o yürek yoktur adını yazamazsın Yaz adını erkekçe cevaplayalım
Biz çiğ yemedik ki karnımız ağrısın İsmimizle MERTÇE yazıyoz HODRİ MEYDAN yüreği yetene ödlek olmayana….

08.12.2014, 10:33
Hakan

Ben sadece ismail taşçı. Ve onun peşinden giden hekim Arkadaşlarıma üzülüyorum bi zamanlar burnundan kıl aldırmayan ve astığım astık kestiğim kestik diyenlerin düştüğü duruma üzülüyorum Rabbim büyük etme bulma Dünya’sı ne diyelim Cumhurbaşkanımız gereken takdiri gösterecektir atamalarında

08.12.2014, 13:30
Hemşire

Yazdıklarım kişilere yönelik bir itham değildi. Sadece diğerlerinin birşeyleri farketmesini sağlamak. Birileri eleştiri yaparken insanların eşlerine dil uzatıyor. ve bu kişiler sizin tarafınızda olan kişiler. Bu kişilerede hiçbiriniz demiyorsunuz ki böyle yapmayın belden aşağı vurmayın diye uyarmıyorsunuz. Sessizliğinizi koruyorsunuz.
Diğer tarafatanda sizden birinin eşleriyle ilgili bir söz söylense (kaldıki eşinizin şahsına tek kelime etmedim) hemen işi delikanlılığa çevirip yaygara koparıyorsunuz. Şimdi sizin düşüncenizde olmayan kişilere yapılan şeyler normal oluyorda size yapılınca mı anormal oluyor? Soruyorum siz belirli bir kesimin önderi olan kişiler çıkında söyleyin beyler, bayanlar bu tarz konuşmalar bizim düşünce tarzımıza uygun değildir. Bizler örnek alınması gereken kişileriz.
Delikanlılık sadece isim yazmakla olunmuyor, söylediklerinizi ispatta etmelisiniz? Bu olay bir örnek olsun sizlere birşeyleri söylerken ve yazarken önce düşünüp sonra yazınız. Birilernini yazdıklarınıza tepki vermemesi demek sizin haklı olduğunuz anlamına gelmez. Saygı ve hürmetlerimle.

08.12.2014, 20:16
Hemşire

Son kez birşeyi daha belirteyim sevgili burdur halkımız bilgilensin ve haklı haksız ortaya çıksın. Yukarıda bir yorumcu yazmış doktor odası yapıldı milyarlar harcandı diye. Yalan sayn Burdur halkı aleni yalan söylüyor o kişi. Doktorlar için o güzide insanlar için bazen babamızı bazen annemizi bazen çocuğumuzu bazen kendi hayatımızı emanet ettiğimiz o kutsal mesleği icra eden insanlar varya işte o insanlar için doktor odasında tadilat yapıldı ve yapılan harcamanın tamamına yakınını doktorlarımız kendi ceplerinden karşılamışlardır.

08.12.2014, 23:53
hastane personeli

osman candan diyorsunki rumuzun arkasına saklanmayın. rumuzla msj yazanlar sendika yönetiminde veya yönetimdekilerin eşi değiller ki açık isimlerini beyan etsinler. ederlerse başlarına geleceklerden sayenizde korkuyorlar. sizin hedef tahtanız olacaklar. şimdiden yönetime geçince herkes kaçacak delik arayacaklar diye laflar sarfediyorsunuz. halime hanım yeni yönetimde bakım hizmetleri müdürü olacağını ilan etti.facebookta profil resminde ‘ kafa dağıtmaya gittim döneceğim ‘ diyor . insanlar nasıl açık açık isimlerini yazsın . sendika yönetimi eşleri ve yakın dostları dışında kalanlar hedef tahtası (buna sendikaya üye olanlarda dahil) ALLAH BÜYÜKTÜR .

09.12.2014, 9:06
Sağlık çalışani

Mevlana ya sormuşlar çok okursun çok yazarsın ne bilirsin haddimi bilirim demis. Yorum lari yayın lamadigi iza göre emir buyuk yer den ben haddimi bilirim. Ancak sz basın özgürlüğü nu hice sayıyor sunuz.tekrar söylüyorum ben haddimi bilirim. Hadi bana eyvallah bu burada kalmaz…..

09.12.2014, 16:36
fırat tokatlı

http://www.haber657.com/kamu/hayali-ameliyat-davasi-basladi-h367.html
ahde vefa bu linki de yorumlasın…ateş olmayan yerden duman çıkmaz demiş atalarımız….

11.12.2014, 0:19
Sokar Balığı

Sayın Sağlık Sen Şube Başkanım Her zaman Arkandayız…

12.12.2014, 16:32
editör

İsme bak dediğine bak 🙂 yuhhh

12.12.2014, 19:36


Tasarım: Burdurweb Medya
burdur haber